Acum vizionezi emisiunea Mireasa pentru fiul meu in Reluare Online

Vizioneaza Emisiunea Live de Luni pana Sambata la Antena 1

Mireasa pentru fiul meu 6 iulie 2012

PUBLICITATE
PUBLICITATE

Emisiunea din 6 07 2012 prima parte
Emisiunea din 6 iulie 2012 partea a doua


Mireasa pentru fiul meu 6 iulie 2012 online,Mireasa pentru fiul meu 6 iulie 2012 Reluare,Video Mireasa pentru fiul meu 6 iulie 2012,Mireasa pentru fiul meu 06 07 2012.

Mireasa Pentru Fiul Meu Fan
Share this article :

+ Comentariu + 4 Comentariu

Anonim
6 iulie 2012, 12:46

Andreea formeaza un cuplu cu Marian sunteti amandoi frumosi si meritati sa fiti impreuna

NICOLAE
8 iulie 2012, 18:19

In acea vacanta Adrian a crezut ca Edina ii va sari in brate.
V-am spus de la bun inceput ca nu se va intampla lucrul acesta.
Este foarte orgolios ,dar in sensul rau al cuvantului, foarte ranchiunos,urat la suflet,nu poate face sau sustine o gluma daca aceasta nu a fost a "LUI"

NICOLAE
8 iulie 2012, 18:21

Marian un baiat necopt in stadiul de a iubii o fata, un pic laudaros si chiar daca vrea sa fie secretos nu reusete sub nici o forma ,dandu-se de gol singur.
Nu este ce cauta Andreea si bine a facut ca i-a spus direct in fata . In schimb Edina a fost falsa si un mod diferit de a aborda momentele. Doua zile sarutari cu Octavian si pe urma nu a stiut sa abordeze situatia, facandu-l oarecum sa spere la ceva pentru care Edina stia ca nu se va intampla.Din punctul acesta de vedere Edina nu poate fi o prietena adevarata cu nimeni

NICOLAE
8 iulie 2012, 18:31

Da ! Adrian cauta cu orice pret cearta cu Andrada,este singura si nu este aparata de nimeni in casa .Niciodata nu am sa inteleg de ce statea aproape de Andrada si nu de Edina si a dorit tocmai langa cea pe care singur a spus ca nu o sufera ??!Cat despre Edina s-a vazut clar ca nu a dezmintit ce a spus Andrada ,cu toate ca fatza o trada, dar nu a aprobat nici cele zise de Adrian. Si-a atins scopul !!!! HA! HA! HA! Ionut a afirmat ce a spus ANDRADA. Acum judecati d-stra cine a avut dreptate.
Mai sa fie !! Mingea tot la cei de afara este!

Trimiteţi un comentariu

Părerea ta contează !

 

Copyright © 2011. Mireasa Pentru Fiul Meu Fan - All Rights Reserved
Blogger